Poniższy regulamin obowiązuje od dnia 15.11.2020 r.
1. Definicje
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
- Klient — osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje zamówienia w sklepie.
- Kodeks Cywilny — ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).
- Regulamin —niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego www.aleczapki.pl.
- Sklep internetowy (Sklep) — serwis internetowy dostępny pod adresem internetowym www.aleczapki.pl, za pośrednictwem którego klient może składać zamówienia.
- Towar — produkty prezentowane w sklepie internetowym,
- Umowa sprzedaży — umowa sprzedaży towarów w rozumieniu kodeksu cywilnego, zawarta pomiędzy PHU „JO-DAR” Joanna Łopińska a klientem, zawierana z wykorzystaniem sklepu internetowego.
- Ustawa o prawach konsumenta — ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827).
- Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną — ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. O świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
- Zamówienie — Oświadczenie woli klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży, określające rodzaj i liczbę towaru.
- Sprzedający — właściciel sklepu internetowego www.aleczapki.pl:
- PHU „Jo-Dar” Joanna Łopińska
- 95-200 Pabianice, ul. Sempołowskiej 19
- NIP: 731-102-55-72
- Regon: 471131711
- Adres do zwrotów — adres pod którym należy wysyłać zwracany towar:
- 95-200 Pabianice, ul. Sempołowskiej 19
2. Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego www.aleczapki.pl
- Niniejszy regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną
- Sklep www.aleczapki.pl administrowany jest przez PHU „JO-DAR” Joanna Łopińska.
- Aby korzystać ze sklepu internetowego wymagana jest jedna z przeglądarek przeglądarek internetowych: Chrome, Firefox, Opera, Edge, Safari. Przeglądarka musi być zaktualizowana do najnowszej wersji.
- Klient we własnym zakresie uzyskuje urządzenie z internetem do korzystania ze sklepu.
- Klient ma możliwość pobrania oraz wydrukowania niniejszego regulaminu.
- Informacje o towarach w sklepie (opisy, parametry oraz ceny) są zaproszeniem do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
3. Zasady korzystania ze sklepu internetowego
- Warunkiem rozpoczęcia korzystania ze Sklepu internetowego jest rejestracja w serwisie.
- Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego udostępnianego na jednej ze stron sklepu.
- Warunkiem rejestracji jest wyrażenie zgody na treść regulaminu oraz podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe
- Sprzedający może usunąć lub modyfikować konto klienta, w przypadku gdy:
- Klient udostępnia niestosowne treści (np. słowa i zwroty uznawane za wulgarne, materiały pornograficzne)
- Klient podał w formularzu fałszywe dane
- Klient korzysta ze sklepu internetowego w sposób uciążliwy dla innych klientów
4. Procedura zawarcia umowy sprzedaży
- W celu zawarcia umowy sprzedaży za pośrednictwem sklepu www.aleczapki.pl, należy dokonał wyboru podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane klientowi komunikaty i informacje dostępne na stronie.
- Zamawiane towary można dodać do koszyka, aby móc dokonać zakupu więcej niż jednego rodzaju przedmiotu jednocześnie.
- Klient zobowiązany jest do wybrania z listy sposób płatności oraz sposób dostawy towaru.
- W celu wysłania zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści regulaminu, podanie wymaganych danych osobowych.
- Umowę traktuje się za zawartą z momentem otrzymania przez klienta wiadomości e-mail lub w momencie zaksięgowania zapłaty za towar w zależności od wybranego sposobu zapłaty.
- Klient zobowiązany jest do zapłaty ceny za zamówienie złożone w www.aleczapki.pl, w tym koszty dostawy nie później niż 48h od momentu zawarcia umowy, za wyjątkiem gdy klient zaznaczył że płatność nastąpi za pobraniem, w tym przypadku klient zobowiązany jest do zapłaty za towar oraz dostawę przy odbiorze.
5. Dostawa towarów
- Dostawa towarów odbywa się za pośrednictwem firm transportowych (w tym Inpost). Koszty dostawy są widoczne podczas składania zamówienia.
- Termin wysyłki zamówienia wynosi do 3 dni roboczych licząc od:
- w przypadku wysyłki za pobraniem, od dnia wysłania przez klienta zamówienia
- w przypadku płatności z góry, od dnia zaksięgowania wpłaty
- Podany termin wysyłki dotyczy zamówień złożonych w dzień roboczy do godziny 16:00, zamówienia złożone później i w dni wolne przechodzą na następny dzień roboczy i termin wysyłki liczony jest od tego dnia.
- Termin dostawy towaru jest widoczny podczas składania zamówienia.
6. Ceny i metody płatności
- Ceny Towarów podawane są w złotych polskich.
- Klient ma możliwość uiszczenia ceny:
- przy odbiorze — sprzedawca zastrzega sobie prawo do dodatkowej weryfikacji telefonicznej tego typu zamówień
- przelewem na konto bankowe, nr konta 19 1050 1461 1000 0092 8082 1456 (ING Bank Śląski) (klient jest zobowiązany do wysłania zapłaty za towar w terminie określonym w punkcie 4.6 regulaminu, w przeciwnym wypadku zamówienie zostaje anulowane)
- płatność online przez system Przelewy24.pl reprezentowany przez firmę: DialCom24 Sp. z o.o., 60-327 Poznań, ul. Kanclerska 15, NIP 781-173-38-52, REGON 634509164, Sąd Rejonowy Poznań, VIII Wydz. Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Nr KRS 0000306513
7. Prawo odstąpienia od umowy – zwrot towaru
- Adres do zwrotów: PHU”JO-DAR” Joanna Łopińska, ul.Sempołowskiej 19, 95-200 Pabianice
- Zwrot proszę odesłać przesyłką rejestrowaną, gdyż tylko taka zawiera informację o nadaniu, doręczeniu, a także umożliwia reklamację w przypadku zaginięcia przesyłki.
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni kalendarzowych od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
- Po otrzymaniu towaru sprzedawca zwraca klientowi kwotę równą cenie towaru. Koszt zwrotu towaru (wysyłki do sprzedawcy) ponosi klient.
- Klient zobowiązany jest do zwrócenia towaru w stanie w jakim go odebrał (tzn. niezniszczony, bez śladów użytkowania, z metką)
- Wzór formularza odstąpienia od umowy. Formularz ten należy skopiować i odesłać go na adres aleczapki@gmail.com.
- Wniosek o odstąpienie od umowy
- Adresat: PHU „JO-DAR” Joanna Łopińska, ul. Sempołowskiej 19, 95-200 Pabianice
- Imię i Nazwisko konsumenta: ………..
- Adres konsumenta: ………..
- Data: …….
- Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy dotyczącej zakupu następujących rzeczy:
- ………
- ………
- ………
- Data odbioru przesyłki: ……..
- Nr konta: ………
- Wniosek o odstąpienie od umowy
8. Reklamacje dotyczące towarów
- Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556 – 556 Kodeksu Cywilnego.
- Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres aleczapki@gmail.com. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
9. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
- PHU „JO-DAR” Joanna Łopińska podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez klientów.
- Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu sklepu internetowego.
- Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem sklepu klient może zgłaszać mailowo na adres aleczapki@gmail.com.
- PHU „JO-DAR” Joanna Łopińska zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
10. Ochrona danych osobowych
- Szczegółowe postanowienia dotyczące ochrony danych można znaleźć na stronie www.aleczapki.pl w zakładce „Polityka prywatności”.
11. Postanowienia końcowe
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy PHU”JO-DAR” Joanna Łopińska a klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy PHU”JO-DAR” Joanna Łopińska a klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę PHU”JO-DAR” Joanna Łopińska.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.