Regulamin sklepu

 

Poniższy regulamin obowiązuje od dnia 15.11.2020 r.

1. Definicje

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

  1. Klient — osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje zamówienia w sklepie.
  2. Kodeks Cywilny — ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).
  3. Regulamin —niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego www.aleczapki.pl.
  4. Sklep internetowy (Sklep) — serwis internetowy dostępny pod adresem internetowym www.aleczapki.pl, za pośrednictwem którego klient może składać zamówienia.
  5. Towar — produkty prezentowane w sklepie internetowym,
  6. Umowa sprzedaży — umowa sprzedaży towarów w rozumieniu kodeksu cywilnego, zawarta pomiędzy PHU „JO-DAR” Joanna Łopińska a klientem, zawierana z wykorzystaniem sklepu internetowego.
  7. Ustawa o prawach konsumenta — ustawa z dnia 30 maja 2014 r.  o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827).
  8. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną — ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. O świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
  9. Zamówienie — Oświadczenie woli klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży, określające rodzaj i liczbę towaru.
  10. Sprzedający — właściciel sklepu internetowego www.aleczapki.pl:
    • PHU „Jo-Dar” Joanna Łopińska
    • 95-200 Pabianice, ul. Sempołowskiej 19
    • NIP: 731-102-55-72
    • Regon: 471131711
  11. Adres do zwrotów — adres pod którym należy wysyłać zwracany towar:
    • 95-200 Pabianice, ul. Sempołowskiej 19

2. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego www.aleczapki.pl
  2. Niniejszy regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną
  3. Sklep www.aleczapki.pl administrowany jest przez PHU „JO-DAR” Joanna Łopińska.
  4. Aby korzystać ze sklepu internetowego wymagana jest jedna z przeglądarek przeglądarek internetowych: Chrome, Firefox, Opera, Edge, Safari. Przeglądarka musi być zaktualizowana do najnowszej wersji.
  5. Klient we własnym zakresie uzyskuje urządzenie z internetem do korzystania ze sklepu.
  6. Klient ma możliwość pobrania oraz wydrukowania niniejszego regulaminu.
  7. Informacje o towarach w sklepie (opisy, parametry oraz ceny) są zaproszeniem do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego. 

3. Zasady korzystania ze sklepu internetowego

  1. Warunkiem rozpoczęcia korzystania ze Sklepu internetowego jest rejestracja w serwisie.
  2. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego udostępnianego na jednej ze stron sklepu.
  3. Warunkiem rejestracji jest wyrażenie zgody na treść regulaminu oraz podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe
  4. Sprzedający może usunąć lub modyfikować konto klienta, w przypadku gdy:
    • Klient udostępnia niestosowne treści (np. słowa i zwroty uznawane za wulgarne, materiały pornograficzne)
    • Klient podał w formularzu fałszywe dane
    • Klient korzysta ze sklepu internetowego w sposób uciążliwy dla innych klientów

4. Procedura zawarcia umowy sprzedaży

  1. W celu zawarcia umowy sprzedaży za pośrednictwem sklepu www.aleczapki.pl, należy dokonał wyboru podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane klientowi komunikaty i informacje dostępne na stronie.
  2. Zamawiane towary można dodać do koszyka, aby móc dokonać zakupu więcej niż jednego rodzaju przedmiotu jednocześnie.
  3. Klient zobowiązany jest do wybrania z listy sposób płatności oraz sposób dostawy towaru.
  4. W celu wysłania zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści regulaminu, podanie wymaganych danych osobowych.
  5. Umowę traktuje się za zawartą z momentem otrzymania przez klienta wiadomości e-mail lub w momencie zaksięgowania zapłaty za towar w zależności od wybranego sposobu zapłaty.
  6. Klient zobowiązany jest do zapłaty ceny za zamówienie złożone w www.aleczapki.pl, w tym koszty dostawy nie później niż 48h od momentu zawarcia umowy, za wyjątkiem gdy klient zaznaczył że płatność nastąpi za pobraniem, w tym przypadku klient zobowiązany jest do zapłaty za towar oraz dostawę przy odbiorze. 

5. Dostawa towarów

  1. Dostawa towarów odbywa się za pośrednictwem firm transportowych (w tym Inpost). Koszty dostawy są widoczne podczas składania zamówienia.
  2. Termin wysyłki zamówienia wynosi do 3 dni roboczych licząc od:
    • w przypadku wysyłki za pobraniem, od dnia wysłania przez klienta zamówienia
    • w przypadku płatności z góry, od dnia zaksięgowania wpłaty
  3. Podany termin wysyłki dotyczy zamówień złożonych w dzień roboczy do godziny 16:00, zamówienia złożone później i w dni wolne przechodzą na następny dzień roboczy i termin wysyłki liczony jest od tego dnia.
  4. Termin dostawy towaru jest widoczny podczas składania zamówienia.

6. Ceny i metody płatności

  1. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich.
  2. Klient ma możliwość uiszczenia ceny:
    • przy odbiorze — sprzedawca zastrzega sobie prawo do dodatkowej weryfikacji telefonicznej tego typu zamówień
    • przelewem na konto bankowe, nr konta 19 1050 1461 1000 0092 8082 1456 (ING Bank Śląski) (klient jest zobowiązany do wysłania zapłaty za towar w terminie określonym w punkcie 4.6 regulaminu, w przeciwnym wypadku zamówienie zostaje anulowane)
    • płatność online przez system Przelewy24.pl reprezentowany przez firmę: DialCom24 Sp. z o.o., 60-327 Poznań, ul. Kanclerska 15, NIP 781-173-38-52, REGON 634509164, Sąd Rejonowy Poznań, VIII Wydz. Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Nr KRS 0000306513

7. Prawo odstąpienia od umowy – zwrot towaru

  1. Adres do zwrotów: PHU”JO-DAR” Joanna Łopińska, ul.Sempołowskiej 19, 95-200 Pabianice
  2. Zwrot proszę odesłać przesyłką rejestrowaną, gdyż tylko taka zawiera informację o nadaniu, doręczeniu, a także umożliwia reklamację w przypadku zaginięcia przesyłki.
  3. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni kalendarzowych od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
  4. Po otrzymaniu towaru sprzedawca zwraca klientowi kwotę równą cenie towaru. Koszt zwrotu towaru (wysyłki do sprzedawcy) ponosi klient.
  5. Klient zobowiązany jest do zwrócenia towaru w stanie w jakim go odebrał (tzn. niezniszczony, bez śladów użytkowania, z metką)
  6. Wzór formularza odstąpienia od umowy. Formularz ten należy skopiować i odesłać go na adres aleczapki@gmail.com.
    • Wniosek o odstąpienie od umowy
      • Adresat: PHU „JO-DAR” Joanna Łopińska, ul. Sempołowskiej 19, 95-200 Pabianice
      • Imię i Nazwisko konsumenta: ………..
      • Adres konsumenta: ………..
      • Data: …….
    • Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy dotyczącej zakupu następujących rzeczy:
      • ………
      • ………
      • ………
    • Data odbioru przesyłki: ……..
    • Nr konta: ………

8. Reklamacje dotyczące towarów

  1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556 – 556 Kodeksu Cywilnego.
  2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres aleczapki@gmail.com. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

9. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

  1. PHU „JO-DAR” Joanna Łopińska podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez klientów.
  2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu sklepu internetowego.
  3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem sklepu klient może zgłaszać mailowo na adres aleczapki@gmail.com.
  4. PHU „JO-DAR” Joanna Łopińska zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

10. Ochrona danych osobowych

  1. Szczegółowe postanowienia dotyczące ochrony danych można znaleźć na stronie www.aleczapki.pl w zakładce „Polityka prywatności”.

11. Postanowienia końcowe

  1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy PHU”JO-DAR” Joanna Łopińska a klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
  2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy PHU”JO-DAR” Joanna Łopińska a klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę PHU”JO-DAR” Joanna Łopińska.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.